Lahden seudun kriisikeskuksen asiakastapaamisissa suositaan toistaiseksi etäyhteyksiä puhelimitse tai videovälitteisesti koronaviruksen tarttumisen hillitsemiseksi. Myös tapaaminen kriisikeskuksen tiloissa on kuitenkin mahdollista.
Kriisivastaanotto toimii ajanvarauksella.
Ajanvaraus:
Ajan kriisikeskukseen voi varata arkisin ma – pe klo 9-10.30 p.03-877 660
Ajanvarauksen ollessa suljettuna voit jättää yhteydenottopyynnön osoitteeseen toimisto@lahdenkriisikeskus.fi ja olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.
Kriisikeskus on apuna ja tukena, kun kriisi yllättää. Kriisi on jokaisen ihmisen yksilöllisesti kokema asia tai tilanne. Se voi olla ongelma perheessä tai parisuhteessa, haasteellinen elämäntilanne, oma tai läheisen sairastuminen, kuolema lähipiirissä, huoli läheisestä tai itsestä.
Apu on kriisityöntekijöiden antamaa maksutonta, nimetöntä, lähetteetöntä ja ehdottoman luottamuksellista keskusteluapua.
Älä jää asioiden kanssa yksin, ole yhteydessä matalalla kynnyksellä!
Viikonloppuisin ja arkipyhinä kriisikeskus on suljettu.
Kriisikeskusta ylläpitää Päijät-Hämeen Mielenterveysseura.
Valtakunnallinen kriisipuhelin palvelee ympärivuorokautisesti numerossa 09 2525 0111 ja keskusteluapua verkossa antavat Sekasin-chat (sekasin.fi) ma-pe 09-24 ja viikonloppuisin 15-24 sekä tukinet.net.