Vastaanotolle voi tulla yksin, puolison kanssa tai perheenä. Lähetettä ei tarvita. Keskustelut kasvokkain ovat maksuttomia ja luottamuksellisia. Voit asioida halutessasi nimettömästi.

Mikkelin kriisikeskuksen asiakkaiksi voivat tulla erilaisiin elämän ongelmatilanteisiin joutuneet Hirvensalmen, Juvan, Kangasniemen, Mikkelin, Mäntyharjun, Pertunmaan sekä Puumalan asukkaat.

Vastaanotto etäyhteydellä tai kriisikeskuksessa

Vastaanotto ma-pe klo 9-18

  • Vastaanotto kriisikeskuksessa, Porrassalmenkatu 19 B 31
  • Etävastaanotto videolla ja puhelimitse
  • Erityisissä tilanteissa voidaan sopia kotikäynnistä

Ajanvaraus

Puhelimitse: 015 214 401, ma-pe klo 9-14
Sähköpostitse: kriisikeskus (at) mikkelinkriisikeskus.fi

Akuuteissa tilanteissa ota yhteys Essoten sosiaali- ja kriisipäivystykseen (avoinna 24/7).

Tukea Kriisipuhelimessa, verkossa ja vertaistukiryhmissä

Kriisikeskuksessa asiointi on turvallista. Emme kerää henkilötietoja, eikä käynneistä tehdä raportteja. Kriisikeskuksella käytämme kasvomaskeja ja huolehdimme turvaväleistä. Etävastaanoton keskusteluja ei tallenneta.

Moniammatillinen työryhmämme koostuu koulutetuista kriisiauttamisen asiantuntijoista. Kriisipuhelimessa ja verkossa toimii myös koulutettuja vapaaehtoisia.

Tavoitteenamme on tukea asiakkaan omaa selviytymistä ja voimaantumista. Tarvittaessa ohjaamme asiakkaan jatkoavun piiriin.