Vastaanotolle voi tulla yksin, puolison kanssa tai perheenä. Lähetettä ei tarvita. Keskustelut kasvokkain ovat maksuttomia ja luottamuksellisia. Voit asioida halutessasi nimettömästi.

Mikkelin kriisikeskuksen asiakkaiksi voivat tulla Hirvensalmen, Juvan, Kangasniemen, Mikkelin, Mäntyharjun, Pertunmaan, Puumalan sekä Pieksämäen asukkaat.

Vastaanotto ajanvarauksella etäyhteydellä tai kriisikeskuksessa

  • Vastaanotto Porrassalmenkatu 19 B 31 Mikkeli tai Tapparakatu 1-3 76100 Pieksämäki
  • Etävastaanotto videolla tai puhelimitse
  • Erityisissä tilanteissa voidaan sopia kotikäynnistä

Ajanvaraus

Puhelimitse: 015 214 401, ma-pe klo 9-16
Sähköpostitse: kriisikeskus@mikkelinkriisikeskus.fi

Akuuteissa tilanteissa ota yhteys Eloisan sosiaalipäivystykseen (avoinna 24/7).

Tukea Kriisipuhelimessa, verkossa ja vertaistukiryhmissä

Kriisikeskuksessa asiointi on turvallista. Emme kerää henkilötietoja, eikä käynneistä tehdä raportteja. Etävastaanoton keskusteluja ei tallenneta.

Moniammatillinen työryhmämme koostuu koulutetuista kriisiauttamisen asiantuntijoista. Kriisipuhelimessa ja verkossa toimii myös koulutettuja vapaaehtoisia.

Tavoitteenamme on tukea asiakkaan omaa selviytymistä ja voimaantumista. Tarvittaessa ohjaamme asiakkaan jatkoavun piiriin.